Το ilfonto.gr εξυπηρετεί τους πελάτες του σε όλη την Ελλάδα. H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών συνήθως σε 1 - 2 εργάσιμες μέρες (θα λάβετε ενημερωτικό e-mail ή SMS για την πορεία παράδοσης). Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα , ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει και τις 4 εργάσιμες μέρες,και θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά εάν θέλετε να προχωρήσει η παραγγελία.
Εφόσον ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαιώνοντας ότι λάβαμε την παραγγελία σας.Ευγενικά συστήνουμε στους πελάτες μας να ελέγχουν και τα μηνύματα στα "ανεπιθύμητα spam" γιατί ενίοτε καταλήγουν κι εκεί.
Το κόστος μεταφορικών για Ελλάδα κυμαίνεται σε:
- 3.00€ μόνο για αποστολές σε ολόκληρη την Ελλάδα για παραγγελίες έως 40€
- Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 40€
- Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 20€ στην περιοχή Άργους-Ναυπλίου
Το ilfonto μετά την παράδοση των προϊόντων στiς συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις στην αποστολή ή κακή εξυπηρέτηση και για την παρακολούθηση της παραγγελίας σας.
- Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με SPEEDEX ή ΕΛΤΑ Courier.
- Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται πριν τις 15:00, παραδίδονται σε εσάς από την SPEEDEX ή ΕΛΤΑ Courier την επόμενη η μεθεπόμενη εργάσιμη μέρα.
- Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά τις 15:00, παραδίδονται σε εσάς από την SPEEDEX ή ΕΛΤΑ Courier την 2 ή 3 εργάσιμες ημέρες.
- Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Σαββατοκύριακο, παραδίδονται σε εσάς από την SPEEDEX ή ΕΛΤΑ Courier την Τρίτη.
- Εάν μεσολαβούν εορτές/αργίες θα παραλάβετε το πολύ σε 3-5 εργάσιμες ημέρες.
Εάν επιθυμείτε μπορείτε να παραλάβετε από κάποιο κατάστημα της - SPEEDEX ή ΕΛΤΑ Courier που σας εξυπηρετεί αρκεί να το σημειώσετε στις παρατηρήσεις κατά την παραγγελία σας
- Κανένα προϊόν δεν δεσμεύεται χωρίς ονομαστική παραγγελία.
- Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει προκαταβολή για κάθε παραγγελία καθώς και να αλλάξει τιμές χωρίς προειδοποίηση.
- Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν ή τα προϊόντα που αγόρασες μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που το παρέλαβες.
Πολιτική επιστροφών και αλλαγών
1-Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή, ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μία δήλωση ακύρωσης στο sales@ilfonto.com. Το ilfonto.gr θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον πελάτη (εφόσον το προϊόν/προϊόντα έχουν πληρωθεί), μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν / (αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής (courier) για παράδοση στον Πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε λογαριασμό ALPHA BANK ή Τράπεζα Πειραιώς του Πελάτη (σε περίπτωση που δεν υπάρχει λογαριασμός ALPHA BANK ή Πειραιώς, τότε ο Πελάτης χρεώνεται με τα διατραπεζικά έξοδα). Εάν τα προϊόντα έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.
2-Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση
Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης θα πρέπει να μας ενημερώσει:
α) με ηλεκτρονικό μήνυμα – e-mail στο sales@ilfonto ή
β) με μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook ή
γ) τηλεφωνικά στο 27510-29113
ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του, το οποίο και θα μας αναφέρει.
Μπορεί να γίνει κράτηση του νέου επιθυμητού προϊόντος έως ότου να επιστραφεί το αλλαχθέν προϊόν και να υπάρξει παραλαβή και παράδοση στην εταιρεία ταχυαποστολής.
Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με e-mail, να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Η πληρωμή μπορεί να γίνει
α) με αντικαταβολή στο courier που θα σας φέρει το νέο προϊόν
β) μέσω πιστωτικής/χρεωστικής (θα σας σταλεί e-mail που θα περιέχει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα πληρωμών του παρόντος ιστοχώρου).
Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν δεν γίνεται επιστροφή ή συμψηφισμός χρημάτων με τα έξοδα αποστολής.
α. Απόδειξη πληρωμής
Για κάθε προϊόν για το οποίο ζητείται αλλαγή, ο Πελάτης πρέπει να περιλάβει κατά την αποστολή του την απόδειξη αγοράς.
β. Προθεσμία για αλλαγή προϊόντων
Η επιστροφή του προϊόντος προς αλλαγή πρέπει να γίνει εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
γ. Έξοδα αλλαγής
Τα έξοδα αποστολών και αντικαταβολής επιβαρύνουν τον Πελάτη και είναι συνολικά 6€ (3 € από τον Πελάτη προς εμάς + 2,5 € τα έξοδα νέας αποστολής). Εφόσον η αλλαγή γίνει μέσω ΕΛΤΑ Courier το δέμα προς επιστροφή γίνεται με ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ και η πληρωμή του ποσού γίνεται κατά την παραλαβή του νέου προϊόντος. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να χρησιμοποιήσει άλλη εταιρία ταχυμεταφορών τα έξοδα αποστολών επιβαρύνουν αποκλειστικά των Πελάτη.
δ. Συσκευασία αλλαγής
Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για τη συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφεται. Η συσκευασία θα πρέπει να εξασφαλίζει την άρτια μεταφορά του προϊόντος (ειδικός φάκελος για εύθραυστα με αεροπλάστ και σήμανση ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ) ώστε να το παραλάβουμε στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία (θήκη, πουγκάκι κτλ) μαζί με τα προστατευτικά και τα καρτελάκια, εφόσον υπήρχαν.
ε. Διεύθυνση αποστολής
Η αποστολή των προϊόντων προς αλλαγή θα πρέπει να γίνει στη διεύθυνση που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
στ. Προϋποθέσεις για την αλλαγή προϊόντων
Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, το ilfonto.gr δικαιούται είτε (α) να θεωρήσει ότι το δικαίωμα αλλαγής δεν ασκήθηκε έγκυρα, και συνεπώς να μη δεχθεί την αλλαγή του προϊόντος, είτε (β) (ιδίως στην περίπτωση προϊόντων που δεν επιστρέφονται άθικτα, που έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί). να μη δεχθεί την αλλαγή του προϊόντος..
3-Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)
Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που θα αγοράσει και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος. όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση). Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στο sales@ilfonto.gr, ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος.
Μόλις το ilfonto.gr λάβει αίτημα επιστροφής χρημάτων και εφόσον τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, θα κάνει κατάθεση σε λογαριασμό ALPHA BANK ή Τράπεζας Πειραιώς, του Πελάτη (σε περίπτωση που δεν υπάρχει λογαριασμός ALPHA BANK ή Πειραιώς τότε ο Πελάτης χρεώνεται με τα διατραπεζικά έξοδα). Για την επεξεργασία του αιτήματος και την πραγματοποίηση της πιστωτικής εγγραφής απαιτούνται συνήθως 7 εργάσιμες ημέρες. Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής.
α. Απόδειξη πληρωμής
Για κάθε προϊόν για το οποίο ζητείται επιστροφή, ο Πελάτης πρέπει να περιλάβει κατά την αποστολή του την απόδειξη αγοράς.
β. Προθεσμία για επιστροφή προϊόντων
Κάθε αίτημα για επιστροφή προϊόντος πρέπει να αποστέλλεται εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
γ. Έξοδα επιστροφής
Το κόστος αποστολής των προς επιστροφή προϊόντων το αναλαμβάνει ο Πελάτης. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει μόνο με εταιρία ταχυαποστολής.
δ. Συσκευασία επιστροφής
Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για τη συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφεται. Η συσκευασία θα πρέπει να εξασφαλίζει την άρτια μεταφορά του προϊόντος (ειδικός φάκελος για εύθραυστα με αεροπλάστ και σήμανση ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ) ώστε να το παραλάβουμε στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία (θήκη, πουγκάκι κτλ) μαζί με τα προστατευτικά και τα καρτελάκια, εφόσον υπήρχαν. Εάν κάποιο προϊόν φτάσει σε εμάς με οποιαδήποτε φθορά ή με ελλιπή συσκευασία (σκισμένα προστατευτικά, αφαιρεμένα καρτελάκια κτλ) δεν θα είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν θα επιστρέφεται στον Πελάτη με δικά του έξοδα αποστολής.
ε. Διεύθυνση αποστολής
Η αποστολή των προϊόντων προς επιστροφή θα πρέπει να γίνει στη διεύθυνση που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
στ. Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων
Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, το ilfonto.gr δικαιούται είτε (α) να θεωρήσει ότι το δικαίωμα επιστροφής δεν ασκήθηκε έγκυρα, και συνεπώς να μη δεχθεί την επιστροφή, είτε (β) (ιδίως στην περίπτωση προϊόντων που δεν επιστρέφονται άθικτα, που έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί) να δεχθεί την επιστροφή και ταυτόχρονα να αξιώσει αποζημίωση από τον Πελάτη κατά την αξία των ελαττωμάτων του επιστρεφόμενου προϊόντος.
4-Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει άμεσα τα προϊόντα που παρέλαβε. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν φτάσει σε αυτόν με κάποιο ελάττωμα, έχει την υποχρέωση να μας ενημερώσει άμεσα (εντός 12 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας) με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
α) με ηλεκτρονικό μήνυμα – e-mail στο sales@ilfonto.gr ή
β) με μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook ή
γ) τηλεφωνικά στο 27510-29113
Η αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων γίνεται δωρεάν.
α. Απόδειξη πληρωμής
Για κάθε προϊόν για το οποίο ζητείται αντικατάσταση, ο Πελάτης πρέπει να περιλάβει κατά την αποστολή του την απόδειξη αγοράς.
β. Προθεσμία για αλλαγή προϊόντων
Η αποστολή του προϊόντος προς αντικατάσταση πρέπει να γίνει εντός 3 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
γ. Έξοδα αλλαγής
Τα έξοδα αποστολών δεν επιβαρύνουν τον Πελάτη. Η επιστροφή γίνεται με SPEEDEX ή ΕΛΤΑ Courier και ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ.
δ. Συσκευασία αλλαγής
Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για τη συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφεται. Η συσκευασία θα πρέπει να εξασφαλίζει την άρτια μεταφορά του προϊόντος (ειδικός φάκελος για εύθραυστα με αεροπλάστ και σήμανση ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ) ώστε να το παραλάβουμε στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία (θήκη, πουγκάκι κτλ) μαζί με τα προστατευτικά και τα καρτελάκια, εφόσον υπήρχαν. Εάν κάποιο προϊόν φτάσει σε εμάς με οποιαδήποτε άλλη φθορά πέραν της αναφερθείσας ή με ελλιπή συσκευασία (σκισμένα προστατευτικά, αφαιρεμένα καρτελάκια κτλ) δεν θα είναι εφικτή η αντικατάστασή του. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν θα επιστρέφεται στον Πελάτη με δικά του έξοδα αποστολής.
ε. Διεύθυνση αποστολής
Η αποστολή των προϊόντων προς αντικατάσταση θα πρέπει να γίνει στη διεύθυνση που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
στ. Προϋποθέσεις για την αλλαγή προϊόντων
Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, το ilfonto.gr δικαιούται είτε (α) να θεωρήσει ότι το δικαίωμα αντικατάστασης δεν ασκήθηκε έγκυρα, και συνεπώς να μη δεχθεί την αντικατάσταση του προϊόντος, είτε (β) (ιδίως στην περίπτωση προϊόντων που δεν επιστρέφονται άθικτα, που έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί) να δεχθεί την αντικατάσταση και ταυτόχρονα να αξιώσει αποζημίωση από τον Πελάτη κατά την αξία των ελαττωμάτων του επιστρεφόμενου προϊόντος.
ΔΕΝ γίνονται αλλαγές-επιστροφές:
α) Στα προϊόντα που έχουν φτιαχτεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας (π.χ. βραχιόλια ή κολιέ που έχουν κατασκευαστεί για συγκεκριμένο μέγεθος καρπού ή λαιμού, χάραξη λογοτύπων κλπ.)
β) Στα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής